ice girl وخريد

ice girl

سلام دوكس جونام

اتفاقاي خاصي نيفتاده

امروز با مامي رفتم دو تا تونيك و شلوار اين چيزا خريدم

خيلي خوشملن انقد خوشم اومد ازشون

ووووووووي هوا چقد سرد بود ديگه يخ زدم فروشگاهم بزرگ انگار سرد خونه بود

ازاونجا رفتيم خونه مامان بزرگ.همش ميگفتم مامي زود ميريم خونه ها.بايد زود بريم

مامي هم گفت اره بگو كامبيوتر موند دارم دغ ميكنم ازش جدا شدم .كار نداري كه تو

من

يكم نشستيم بعد اومديم خونه

تا خواستم بيام بالا اتاقم.گفت بيا سبزي رو باك كن

ماهم لباسامونو دراورديم نشستيم سر سبزي تا باكش كنيم.دي

تموم نميشد كه .اين ددي گمونم هر چي سبزي مغازه بود خريده بود

داشتم باك ميكردم مامي گفت از سبزي باك كردن دخترم خوشم مياد خيلي باسليقه وباحوصله باك ميكنه

من

قراره بس فردا شب بريم عروسي

واسه همين فردا قراره خالمينا شب اگه برف نباره بيان شهرمون .واي كاش بيان دلم تنگ شده براشون

اگه برف بباره ديگه نميان .عروسيم بدون اونا نميچسبه بهم

ايشالا كه ميان

به به حسابي خوش ميگذره .سه روز از بي حوصلگي وتنهايي دورم

مامي فردا تعطيليشه.نميره سر كار.صبح زود مياد بيدارم ميكنه منم كه الان ساعت سه رو هم گذشته بيدارم

دانشگاهم كه هنوز انتخاب واحد نكرديم .درسته بيكاري ميچسبه ولي نه زياد خب.دلم واسه دوستام تنگيده

دعا كنين فردا خالمينا با بسر و عروسشون بيان

اخه همين يه دونه خاله رو دارم.دايي هم ندارم.مامانم فقط يدونه ابجي داره

خو ديگه من برم .فردا بايد زود باشم.به مامي كمك كنم.دعا يادتون نره .منم همتونو دعا ميكنم سر سجادم.دوستون

دارم.باباي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

NoNa
ساعت10:11---20 بهمن 1390
اووووووووه تقصیر خودش بود آرهـ والا همهـ همینو میگن

رعنا
ساعت22:34---19 بهمن 1390
سلام نه من مدرسه بودم متاسفانه ندیدم ولی تو اخبار ورزشی دیدم دمشون گرم واقعا خیلی خوب بود

NoNa
ساعت21:42---19 بهمن 1390
میدونی همین که خواستم آپ کنم مامانم گف بریم خونه خالم اینا شام دعوتیم منم رفتم

بـــــَهآر
ساعت20:58---19 بهمن 1390
سلام .والــــا ما بیکارای علاف تنها کارمون وبمونه .:دی .:ایکســــ
دقیقا بابام میگه تو چیکار میکنی پای این بلوگفا.اگه چیز باحالی داره بگو ماهم بیایم وبلاگ درست کنیم .:دی.
خوچ به حالت .انقد حالم گرفته مـــَنم عروسی میخوام.
راستی اگه میخوای لینک شیم باید همیشه بــهم سر بزنیا .مــــَنم بهت سر میزَنَم .
لینکای که برام کامنت نمیذارن فقط خبر میدن اپنو دوست ندارم.

این عکسرو الان انتخاب کردم (عکسم ) اخه خعــلی ناناحتم.


NoNa
ساعت17:43---19 بهمن 1390
عجیجم الان میخوام آپ کنم

فازی
ساعت16:02---19 بهمن 1390
سلام ابجی جونم امیدوارم عروسی بهتون خوش بگذره من همیشه تورودعامیکنم

مربا 
ساعت14:43---19 بهمن 1390
مامانت اونجوری ازت تعریف کرده که بهتر و تندتر پاک کنی
تشویقی بوده جدی نگیر ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نه مربا جون كد بانوييم واسه خودم.....


NoNa
ساعت13:31---19 بهمن 1390
لینک شدی عسیس

rana
ساعت11:23---19 بهمن 1390
مر30 عزیزم ممنون
راستی اگه میشه وبت رو با این وبم پیوند بزن
و از شکلک ها استفاده کن


مریم
ساعت10:38---19 بهمن 1390
سلام خانم طلاخوبی گلم؟وای چقدربامزه میشه موقع سبزی پاک کردن کاش بودم ازت عکس میگرفتم.اجی جون غصه نخورایشالامیان غصه نخوریاافرین
بووووووووووووووووووووووس که میای پیشمون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
نوشته شده در چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,ساعت 2:38 توسط ice girl| |

Design By : Night Melody